Arnold van der Starre

Arnold  was een zeer gedreven verenigingsman die vele jaren voor iedereen klaar stond en altijd bereid was te helpen en mee te denken. Hij was een geliefd persoon en bekend bij iedereen in de haven.
Iedere ochtend al vroeg was hij met koffie te vinden in het clubhuis en dit had een aanzuigende  werking op anderen, want er waren altijd clubleden die daar dan ook bleven hangen. Menig plan tot verbetering van de haven kwam uit dit soort informele overleggen naar voren. Arnold vervind de Havenmeester als dat nodig was en gedroeg zich dan als een uitstekend gastheer. Altijd was Arnold bezig te polsen of mensen lid wilden worden van onze vereniging en regelmatig met succes.
Hij was een kei in het organiseren van gezellige avondjes in het Arendsnest of in de partytent van het Kanaal.
Glühwein-, Mosselen- en Barbecue-avonden waren jaarlijks terugkerende evenementen.

Het Bestuur en de Algemene Ledenvergadering heeft op 28 november 2019 besloten om Arnold  erelid te maken van de WSV Haringvliet.

Arnold van der Starre is 2 november 2022 overleden, op 80-jarige leeftijd.