Bericht van het bestuur - Felix Keller

Vanuit het Bestuur

Het Bestuur kreeg het trieste bericht dat op 10 juli 2019 het erelid Felix Keller is overleden.

De crematieplechtigheid zal gehouden worden op dinsdag 16 juni 2019 om 13.00 uur in het crematorium “De Ommering”, Oprelseweg 3 in Spijkenisse.

Felix heeft een groot aantal jaren het hoofdredacteurschap uitgeoefend. Als bestuurslid had hij een strikt onafhankelijke visie op zaken die de vereniging betroffen en hij was nooit te beroerd zijn standpunt langdurig en indringend te verdedigen. Die onafhankelijke, realistische visie bleek ook meerdere keren tijdens ledenvergaderingen, waar hij het bestuur uit het slop haalde wanneer er een patstelling dreigde.

Felix heeft ook gedurende een lange reeks van jaren de Wedstrijd- en Jeugdcommissie geassisteerd bij het organiseren van wedstrijden door o.a. met zijn schip als start- en finishschip te fungeren.

Het bestuur wenst de familie veel sterkte bij dit verlies.

Het Bestuur
WSV Haringvliet.