Nieuwsbrief 2 apr 2023 - Onthulling nagedachtenis Arnold vd Starre + Zelfwerkzaamheid Heliushaven

arnold-vd-starre

Onthulling "ARNOLD VAN DER STARRE - PLAATS"
in het Kanaal op 23 april om 14.30 uur

Een aantal leden uit het Kanaal hebben het initiatief genomen om de plaats waar de tent op de steiger staat in onze Kanaalhaven de naam te geven van ons eind vorig jaar ontvallen erelid Arnold van der Starre.
Arnold was er voorstander van om ieder jaar weer de tent op te zetten voor zowel spontane als tevoren geregelde activiteiten onder de leden van met name de Kanaalhaven. We willen dit graag in zijn naam voortzetten.

Door Els van der Starre zal een bord worden onthuld met daarop de naam "Arnold van der Starre -plaats".
Verder is er gelegenheid voor een hapje en een drankje in de tent en het Arendsnest van onze Kanaalhaven. Deze uitnodiging is niet alleen voor de leden van het Kanaal, maar geldt voor alle leden die Arnold in hun gedachten willen houden en deze erkenning willen bijwonen.

Wel dient u zich tevoren aan te melden via deze link, zodat we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten en de inkopen hierop kunnen afstemmen.

De Evenementencommissie

Zelfwerkzaamheid Heliushaven

Eerdaags gaan we de leden, die nog de verplichting hebben om zelfwerkzaamheid uit te voeren in 2023, indelen voor het najaar.

Nog steeds bestaat de mogelijkheid zelf een datum hiervoor te prikken en vast te leggen.
Na 10 juni 2023 gaat het systeem leden indelen die zich nog niet zelf hebben ingedeeld.
Het kan zijn dat de aangewezen datum dan niet goed uitkomt voor die leden.
U moet dan zelf voor vervanging gaan zorgen, dus we adviseren om voor 10 juni zelf een datum te prikken!

De algemene planning voor de zelfwerkzaamheid door ligplaatshouders in de Heliushaven is zichtbaar in uw “Mijn-Captain” omgeving onder het kopje “Zelfwerkzaamheid”.
Video-handleidingen voor het inschrijven van Zelfwerkzaamheid vindt u op onze website via deze link

Over WSV Haringvliet

Watersportvereniging Haringvliet is op 21 maart 1961 opgericht. De vereniging telt 450 leden met 375 ligplaatsen. Onze evenementencommissie organiseert voor leden allerlei evenementen en lezingen. Zodra er iets (nieuws) georganiseerd wordt, kunt u die informatie direct op de website vinden.

Lid worden?

Meldt u aan bij onze secretaris
Henk Bakker
secretaris@wsv-haringvliet.nl