Nieuwsbrief 21 juni 2024 - 24 aug: Havenkampioenschap - 29 juni: Verenigingsdag - 9 juli: Roei Regatta

havenkampioenschap-1h-2023

Save-The-Date: 24 Augustus
Havenkampioenschap Heliushaven

Zaterdag 24 augustus wordt het Havenkampioenschap gevaren, een evenement van de drie verenigingen in de Heliushaven. Zet deze datum alvast in je agenda!

Het doel is om elkaar te ontmoeten. Het nevendoel is te bepalen welke vereniging de beste zeilers heeft. Om dit laatste te kunnen bewerkstelligen, wordt een wedstrijd gezeild. Om het eerste niet uit het uit oog te verliezen, wordt gekeken naar het niveau van de teams. De inschrijving stellen wij binnenkort open voor alle leden van de 3 verenigingen. De dag sluiten we af met een BBQ georganiseerd bij WSV Hellevoetsluis.

U zorgt er toch ook voor dat wij dit jaar de felbegeerde verenigingsbokaal bij onze vereniging kunnen neerzetten?

Houd de nieuwsbrief in de gaten met meer informatie en het inschrijfformulier.

De evenementencommissie.

Herinnering: zaterdag 29 juni Verenigingsdag

zoals gemeld in de vorige nieuwsbrief, kampt de vereniging al enige tijd met een terugloop in vrijwilligers voor diverse commissies. O.a. zijn er vacatures op technisch vlak, voor onderhoud van de havens, organisatie van zelfwerkzaamheid, maar ook binnen de redactie voor de opmaak van Het Bestek, het bijhouden van de website en voor ondersteuning bij evenementen.
Om uitwisseling van ideeën en mogelijkheden tot stand te brengen voor het invullen van deze vacatures wordt een "Verenigingsdag" georganiseerd op zaterdag 29 juni van 10 tot 12 uur. (zie bijgevoegde flyer)
Wij zien er naar uit u op 29 juni te ontmoeten en verheugen ons graag op een grote opkomst!

verenigingsdag-afbeelding

Sloepen Roei Regatta op zaterdag 6 juli

sloepen-regatta-6-juli-2024

Op 6 juli 2024 organiseert de Stichting Hellevoetsluis Maritiem de 3e sloepen roei regatta op het Haringvliet. Dit jaar met een deelname van 35 sloepen, de uitslag van de race telt mee voor het FSN jaarklassement. Dit geeft reuring rondom Hellevoetsluis. De start is vanuit de binnenhaven om 14.30 uur en de laatste sloep zal rond 17.00 uur finishen. De te volgen route is in bijgaande kaart weergegeven. Op het water zijn diverse volgboten en reddingsbrigade aanwezig. Wij vragen van de watersporters hun medewerking om dit evenement veilig te laten verlopen. Dit uiteraard met inachtneming van het BPR.

sloepen-regatta-6-juli-2024-3