Nieuwsbrief 27 juli 2024 - Aanmelden Havenkampioenschap 24 aug - Vrijdagavondborrel 2 aug

havenkampioenschap2023

Havenkampioenschap 24 augustus 2024

Op zaterdag 24 augustus 2024 nodigen WSV Hellevoetsluis, WSV Helius en WSV Haringvliet u uit voor het jaarlijkse Havenkampioenschap.

Dit evenement biedt voor ieder wat wils met races ingedeeld in drie verschillende ervaringsniveaus:

1. De Rustige Groep: Voor niet ervaren wedstrijdzeilers.
  2. De Normale Groep: Voor zeilers die wel eens een wedstrijd hebben gevaren.
  3. De Wedstrijdgroep: Voor de ervaren wedstrijdzeilers.

Programma van de Dag:
09:30 uur: Palaver bij WSV Helius.
Wedstrijden: Onder SW handicap systeem.
Afsluiting: Prijsuitreiking, borrel en BBQ bij WSV Hellevoetsluis.

Speciale Finale:
De individuele kampioen wordt bepaald in de Optimisten wedstrijd, waarbij de schipper of vervanger van elk van de drie groepswinnaars tegen elkaar zal strijden.

Deelnamevoorwaarden:
Exclusief voor leden: Alleen leden van WSV Haringvliet, WSV Hellevoetsluis en WSV Helius kunnen deelnemen.Inschrijving: Vul het onderstaande inschrijfformulier in. Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 20 augustus 2024 om 17:00 uur.

Mis deze kans niet om te strijden voor de titel van havenkampioen en te genieten van een gezellige dag met medezeilers.

Schrijf je nu in en zorg dat je erbij bent!

Online inschrijfformulier
borrel

Vrijdagavondborrel 2 augustus 2024
20.00 uur in De Bonte Os

Wil je op een gezellige manier je zeilweekend starten? Kom dan naar de vrijdagavondborrel op 2 augustus a.s. vanaf 20.00 uur in de Bonte Os - Heliushaven.
(voor meer info: zie bijlage)