Nieuwsbrief 4 aug 2024 - Duco Bos: deelnemer Olympische Spelen - AED Kanaalhaven verplaatst

duco-bos-os-2024

Duko Bos: deelnemer Olympische Spelen 2024

Duko Bos, zoon van WSV Haringvliet-leden Jan en Henny, doet mee in de ILCA 7-(Laser)klasse (Men’s Dinghy) en scoorde in de eerste race direct een 1e plaats!

Medailles worden bepaald op basis van de cumulatieve resultaten van de 43 man sterke vloot over 10 races. De boot met het laagste totaal komt op de eerste plaats. De deelnemers kunnen hun slechtste eindpositie laten vervallen nadat ze drie races hebben voltooid.
Aan het einde van de Opening Series kwalificeren de top tien boten van de vloot zich voor de Medal Race, die dubbele punten waard is. De score in de Medal Race kan niet geschrapt worden. De zeiler met het kleinste puntentotaal wint goud.

Klik hier om op de website van de World Sailing organisatie Duko's resultaten te volgen. Selecteer bij "Event" Men's Dinghy
Na 6 van de 10 races staat Duko momenteel op een 17e plaats.

Zijn races zijn te volgen via internet klik hier voor de webite van de Olympic Summer Games 2024 - Men's Dinghy

aed-stickers

AED Kanaalhaven verplaatst

In de Kanaalhaven is de AED (Automatische Externe Defibrillator) verplaatst vanuit de hal van het  clubgebouw naar het dames-toilet in het toiletgebouw. De AED is verplaatst omdat het clubgebouw vanaf 21.00 uur niet toegankelijk is met de druppel.